1. Haberler
  2. Balıkesir
  3. KENT KONSEYİ MUSİKİ TOPLULUĞU KIŞ KONSERİ DÜZENLEDİ

KENT KONSEYİ MUSİKİ TOPLULUĞU KIŞ KONSERİ DÜZENLEDİ

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bandırma Kent Konseyi Musıki Topluluğu 2 yıl aranın sonra “Kış Konseri” ile sanat severlerle buluştu.

Türk Sanat Müziği severlere harika bir gece yaşattı. Koromuzun ilk temelleri 1989 yılında atılmıştır. İlk olarak Kız Meslek Lisesinde çalışmalarla başlayan koronun o dönemki şefi Burhan bey şimdi de Ud da hala müziği icra etmektedir. Ayrıca Bandırma Belediye başkanımız Av. Tolga Tosun Belediye Konservatuvarı için araştırmalar yapacağının bilgisini sanatseverlerle paylaştı.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

KENT KONSEYİ MUSİKİ TOPLULUĞU KIŞ KONSERİ DÜZENLEDİ
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet