1. Haberler
  2. Yerel
  3. HASTA VATANDAŞLARIN İMDANINA BANDIRMA BELEDİYESİ KOŞTU

HASTA VATANDAŞLARIN İMDANINA BANDIRMA BELEDİYESİ KOŞTU

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Farklı şehirde tedavisi süren ve aracı olmayan onkoloji hastalarının ulaşımını Bandırma Belediyesi sağlamaya başladı. Kaymakamlık’tan alacakları izinle birlikte hijyen ve sosyal mesafeye uygun bir şekilde, belediye personeli eşliğinde gidecekleri şehire ve hastanelere ulaşımlarını Bandırma Belediyesi sağlıyor.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

HASTA VATANDAŞLARIN İMDANINA BANDIRMA BELEDİYESİ KOŞTU
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet