1. Haberler
  2. Erdek
  3. ERDEK’TE KORONA VİRÜSTEN İLK ÖLÜM GERÇEKLEŞTİ

ERDEK’TE KORONA VİRÜSTEN İLK ÖLÜM GERÇEKLEŞTİ

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Erdek’te geçtiğimiz günlerde covit-19 tanısı konulan 72 yaşındaki Huriye Heper hayatını kaybetti.

Kalp yetmezliği nedeniyle geçtiğimiz günlerde Bandırma Devlet Hastanesine kaldırılan Huriye Heper’e yapılan testlerde covit-19 tanısı konulmuştu. Ailesi tarafından yapılan açıklamada annelerinin yoğun bakımda tutulduğu söylenmiş muhtemelen korona virüsü hastaneden bulaşmış olabileceği belirtilerek, kendilerininde karantina altında tutulduğu açıklanmıştı. Ancak 72 yaşındaki yaşlı kadının bu sabah hayata gözlerini yumduğu öğrenildi. Bununla birlikte Erdek’te korona virüs nedeniyle hayatını kaybeden ilk hasta Huriye ana oldu.

YENİ ERDEK GAZETESİ

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

ERDEK’TE KORONA VİRÜSTEN İLK ÖLÜM GERÇEKLEŞTİ
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet