1. Haberler
  2. Yerel
  3. DEZENFEKTE ÇALIŞMALARI TÜM KURUM VE KURULUŞLARDA DEVAM EDİYOR

DEZENFEKTE ÇALIŞMALARI TÜM KURUM VE KURULUŞLARDA DEVAM EDİYOR

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Vatandaşlarımızın sağlığını tehdit eden COVİD 19 (Corona) virüsüne önlem almak amacıyla, Bandırma Belediyemiz tarafından otobüsler, Resmi hizmet veren tüm kurum ve kuruluşlar, Aile Sağlık Merkezleri, duraklar, parklar vatandaşlarımız için risk oluşturabilecek tüm alanlar dezenfekte çalışması yapılarak ilaçlanmaya devama ediyor.

İlaçlama çalışmaları ara verilmeden devam edecek olup, hemşehrilerimizin sağlığı için gerekli önlemler alınmaktadır. Bu kapsamda Bandırma Belediyesi’nin kentimizde vatandaşlarımıza hizmet eden tüm kapalı ve açık alanların hepsinin düzenli olarak dezenfekte edilmesi planlanmıştır.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

DEZENFEKTE ÇALIŞMALARI TÜM KURUM VE KURULUŞLARDA DEVAM EDİYOR
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet