1. Haberler
  2. Yerel
  3. BELEDİYEYE 4 MİLYONLUK YENİ ARAÇ

BELEDİYEYE 4 MİLYONLUK YENİ ARAÇ

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bandırma Belediyesi tarafından, Fen İşleri Müdürlüğü hizmetinde kullanılmak üzere 10 adet yeni araç alınıyor.

Halka sunulan hizmetin kalite ve niteliğinin arttırılmasında, Belediye araç parkının önemli bir etken olduğuna değinen Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun 10 yeni araç alacaklarını söyledi.

Belediyenin yaşadığı ekonomik sıkıntılara rağmen, tasarruf tedbirleri ve gerçekçi bir planlamayla yeni yatırımlara kaynak yarattıklarını dile getiren Başkan Tosun, yeni alınan araçların Belediyeye 4 milyon TL’ye mal olduğunu sözlerine ekledi.

Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un verdiği bilgilere göre; 5 kamyon, 2 kamyonet, 2 iş makinesi ve 1 adette evde bakım hizmetleri için alınan yeni araçların hizmete girmesi nedeniyle 16 Ocak Perşembe günü saat 14:00’de Belediye binası önünde bir tören düzenlenecek.

Törene katılan vatandaşlarımıza ikramlarda yapılacak.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

BELEDİYEYE 4 MİLYONLUK YENİ ARAÇ
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet