Balıkesir’in Edremit ilçesine bağlı Sarıkız Mahallesi, uzun yıllardır bölge sakinlerinin en önemli sorunlarından biri olan kanalizasyon hattındaki taşmalar ve göçüklerle mücadele ediyordu. Ancak, Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın’ın verdiği talimat doğrultusunda, BASKİ ekipleri bu sorunu hızlı bir şekilde ele alarak kalıcı bir çözüm sundu.
Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.