Bandırmaspor Yönetimi, Kaymakam Engin Aksakal’ı makamında ziyaret ederek kulübün faaliyetleri ve projeleri hakkında bilgi verdi. Ziyarette Başkan Murat Karakoyun, yöneticiler Tezcan Aslan ve Özbeyli de hazır bulundu. Yönetim, Bandırmaspor’a verdikleri desteklerden dolayı Kaymakam Aksakal’a teşekkürlerini iletti ve kulübün hedefleri hakkında istişarelerde bulundu. Kaymakam Aksakal, kulüp çalışmalarını yakından takip ettiklerini ve her zaman destek olmaya hazır olduklarını ifade etti.
Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.