Bandırma Belediye Meclisi Kasım Ayı Oturumunu Tamamladı
Bandırma Belediye Meclisi, Kasım ayı olağan toplantısını bugün gerçekleştirdi. Toplantıda, kente ve hemşehrilere yönelik çeşitli kararlar ele alındı.
Alınan Kararların Hayırlı Olması Temenni Edildi
Toplantı sonrasında, mecliste alınan tüm kararların Bandırma kentine ve hemşehrilerine hayırlı olması için temennide bulunuldu. Belediye meclisinin, şehrin gelişimi ve vatandaşların refahı için çalışmalarına devam ettiği belirtildi.
Bir önceki yazımız olan Avşa Adası Ulaşım ve Konaklama Rehberi 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.