19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında kentimizde düzenlenen konvoy ile Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun ve Büyükşehir Belediye Başkanı Yücel Yılmaz Bandırmalıları selamladı. Bandırma özlediği birliktelik dolu günlere 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nda kavuştu.
Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.