1. Haberler
  2. Yerel
  3. BANDIRMA KIZILAY’I YALNIZ BIRAKMADI

BANDIRMA KIZILAY’I YALNIZ BIRAKMADI

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bandırmalılar Türk Kızılayı´nın acil kan bağışı çağrısına destek verdi

Bandırmalı vatandaşlar, Türk Kızılayı´nın kan bağışı çağrısına duyarsız kalmadı. 3 günde 300 ünite kan toplandı.
Tüm dünyası etkisi altına alan Koronavirüs salgınından sonra kan bağışı yapanların sayısı azalıp kan stokları tükenmeye başlayınca, Türk Kızılayı Genel Başkanı Dr. Kerem Kınık´ın, Twitter hesabından “Acil kan ihtiyacı” başlığıyla yaptığı videolu paylaşımı üzerine Bandırma vatandaşlar, iftar sonrası Cumhuriyet alanındaki kan toplama aracına koştu. Kan toplama aracında 3 günde 300 ünite kan toplandı.

Türk Kızılay´ı Bandırma Şube Başkanı Halil Özümüt, yaptığı açıklamada, kan vermeye gelip de yoğunluktan kan veremeyen vatandaşların olduğunu belirterek Balıkesir Kan Merkezi´ne ait kan toplama aracının hafta başında tekrar Bandırma´ya geleceğini belirtti.

Özümit, kan verenlere Kızılay Bandırma Şubesi tarafından çay ve bisküvi ikram edildiğini de sözlerine ekledi.

Haber : Ahmet Pesen

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

BANDIRMA KIZILAY’I YALNIZ BIRAKMADI
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet