1. Haberler
  2. Yerel
  3. BANDIRMA BELEDİYESİ’NDEN O KAVŞAĞA MÜDAHALE

BANDIRMA BELEDİYESİ’NDEN O KAVŞAĞA MÜDAHALE

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun, Atatürk Caddesi ile 1. İmar Yolu sokağın kesiştiği alanda kavşak çalışmaları için keşif yaparak değerlendirmelerde bulundu.

İncelemeler sırasında açıklama yapan Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun: “Kentimizde artan trafik yoğunluğuyla birlikte yayalarımıza ve araçlarımıza tehlike oluşturan Atatürk Caddesi ile 1. İmar Yolu sokağın kesiştiği alanda yeni yol yapım çalışmalarımız için son keşif ve değerlendirmelerimizi yaptık. Yoğun kullanılan bir alanda başlatacağımız çalışmalar geçici bir süre vatandaşlarımıza rahatsızlık verse de, kavşak çalışmamız tamamlandıktan sonra yaya ve araç trafiğinde vatandaşlarımız bu alanda rahatlamış olacak” dedi.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

BANDIRMA BELEDİYESİ’NDEN O KAVŞAĞA MÜDAHALE
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet