Bandırma Belediye Başkanı MikrofonTV’de Konuştu
Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, MikrofonTV’de yayınlanan “Mukavemet” programına konuk oldu. Programda Bandırma’nın gelişimi ve yerel yönetim anlayışı hakkında önemli açıklamalarda bulundu.
Doğum Günü Kutlaması ve Teşekkürler
Program sırasında, sunucu Ali Işık‘ın doğum günü kutlandı. Başkan Mirza, Işık’a nice sağlıklı ve mutlu yıllar diledi. Ayrıca, programın ev sahipliği ve samimi sohbet atmosferi için teşekkürlerini iletti.
Emeği Geçenlere Şükran
Başkan Mirza, yayında emeği geçen tüm ekip arkadaşlarına ve program konukları arasında yer alan Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencilerine ayrıca teşekkür etti.
Bandırma’nın Yönetim Vizyonu
Programda Bandırma’nın yerel yönetim politikaları ve gelecek projeleri hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Başkan Mirza, yapılan çalışmaları ve hedefleri anlatarak, vatandaşlara yönelik hizmetlerin önemini vurguladı.
Keyifli geçen yayının ardından Başkan Mirza, güzel anılarla stüdyodan ayrıldığını belirtti.
Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.