1. Haberler
  2. Yerel
  3. BANDIRMA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ YAKINDA HİZMETE GİRİYOR

BANDIRMA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ YAKINDA HİZMETE GİRİYOR

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bandırma Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nin yeni binası tamamlandı.

İç dekorasyonları devam eden bina yakında Sağlık Bakanı’nın katılacağı törenle hizmete açılacak.

Şahi Tarım İnşaat tarafından yapılan merkezin yapımına büyük bir hızla devam ediyor.

4 katlı, 2 blok ve otoparklı bina çevresi ağaçlandırıldı.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

BANDIRMA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ YAKINDA HİZMETE GİRİYOR
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet