Balıkesir’de Muharrem Ayı Coşkusu Aşurelerle Yaşanıyor
Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, Muharrem Ayı’nın bereketini kardeşlik ve dayanışma ruhuyla birlikte yaşamanın önemine vurgu yaptı. Balıkesir’in dört bir yanında gerçekleştirilen aşure ikramları ile hemşehrilerin bir araya geldiği, muhabbetin ve bereketin paylaşıldığı etkinlikler düzenlendi.
Birlik ve Beraberlik Mesajı
Belediye Başkanı Akın, Balıkesir genelinde yapılan aşure ikramlarının, birlik ve beraberliği güçlendirmeyi amaçladığını belirtti. Etkinliklerde, hemşehrilerle birlikte Muharrem Ayı’nın anlamını ve önemini paylaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Aşure İkramları Nerede Yapılıyor?
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen aşure ikramları, şehrin farklı bölgelerinde gerçekleştiriliyor. Bu ikramlar sayesinde, vatandaşlar arasında kardeşlik ve dayanışma ruhunun pekiştirilmesi hedefleniyor.
Amaç Nedir?
Bu anlamlı etkinliklerin temel amacı, Balıkesir halkının birlik ve beraberliğini güçlendirmek ve Muharrem Ayı’nın manevi değerlerini yaşatmak. Belediye Başkanı Akın, bu tür etkinliklerin devam edeceğini ve şehrin her köşesinde birlik ve beraberlik mesajının yayılacağını vurguladı.
- Aşure ikramları ile hemşehriler arasında muhabbet ortamı oluşturuluyor.
- Balıkesir genelinde düzenlenen etkinliklerle birlik ve beraberlik vurgusu yapılıyor.
- Muharrem Ayı’nın anlamı ve önemi paylaşılarak manevi değerler yaşatılıyor.
Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.