1. Haberler
  2. Güncel
  3. ALGEM MASKE ÜRETİMİNE BAŞLADI

ALGEM MASKE ÜRETİMİNE BAŞLADI

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Altıeylül Belediyesi, korona virüsü nedeniyle artan maske ihtiyacını karşılayabilmek için harekete geçti.
İlçede belediyeye ait ALGEM biriminde ki kursların süreç nedeniyle kapatılmasıyla gönüllü eğiticiler ve kursiyerleri bir araya getiren Altıeylül Belediyesi tahsis ettiği atölyede ilk etapta 12 bin adet maske üretmeyi planlıyor. Üretilen maskeler, ilçede kurulan pazar yerlerinde ve muhtarlıklar vasıtasıyla vatandaşlara ulaştırılarak dağıtımı sağlanacak.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

ALGEM MASKE ÜRETİMİNE BAŞLADI
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet