Altıeylül Belediyesi, korona virüsü nedeniyle artan maske ihtiyacını karşılayabilmek için harekete geçti.
İlçede belediyeye ait ALGEM biriminde ki kursların süreç nedeniyle kapatılmasıyla gönüllü eğiticiler ve kursiyerleri bir araya getiren Altıeylül Belediyesi tahsis ettiği atölyede ilk etapta 12 bin adet maske üretmeyi planlıyor. Üretilen maskeler, ilçede kurulan pazar yerlerinde ve muhtarlıklar vasıtasıyla vatandaşlara ulaştırılarak dağıtımı sağlanacak.
Bir önceki yazımız olan İDO AVŞA ADASI SEFERLERİNE BAŞLADI başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.







Yorumlar kapalı.