1. Haberler
  2. Yerel
  3. 17 EYLÜL GSK, 10 KUPA KAZANDI

17 EYLÜL GSK, 10 KUPA KAZANDI

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bandırma 17 Eylül Gençlikgücü Spor Kulünü açıldığı günden bugüne başarılı müsabakalar yaparak 10 kupa kazandı.

Hocamız Öner Arslan ve yönetici Kübra Akyol gazetemize kazandıkları kupaları gösterdiler.

Öner Arslan Hoca, yeni stat projesini tanıttı.

BANDIRMA WEB TASARIM

Bir önceki yazımız olan Gestaş Avşa Adası Erdek Feribot Seferleri 2026 başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

17 EYLÜL GSK, 10 KUPA KAZANDI
Yorum Yap

Yorumlar kapalı.

foto deniz bandırma
kutlu creative bandırma
KAI ile Haber Hakkında Sohbet